Kreative og engagerede undervisere søges

Vi vil koble Skoletubes værktøjer endnu tættere på fagene og Forenklede fællesmål. Derfor har vi brug dig, dit engagement og dine forslag til fede forløb med Skoletube værktøjerne.

Til vores nye vejledningssite søger vi undervisere, der kan formidle undervisningsforløb, som kan kobles til Forenklede Fællesmål, og hvor ét eller flere Skoletubeværktøjer indgår.

Vi tilbyder derfor dig muligheden for at tjene penge på de små eksemplariske undervisningsforløb, som du sikkert allerede har gået og puslet med, eller som du måske ligefrem har gennemført i praksis.

Vi stiller skabelon, teknisk know how og gode sparringsmuligheder til rådighed, hvis du har lysten til at formidle undervisningsforløb via små videoer og tekst. Du kan se over 50 eksempler på inspirationsforløb her.

Det er en fordel, hvis du har formidlet undervisningsforløb før, enten via video eller tekst, men det er ikke et krav. Det vigtigste er lysten, engagementet og evnen til at se, hvor Skoletubes værktøjer gør en forskel i undervisningen. Vi forestiller os, at du har godt styr på dit fag, har anvendt et eller flere skoletubeværktøjer i din undervisning og kan opstille læringsmål og tegn på læring i forbindelse med forløb.

Der er tale om en projektansættelse, hvor du vil blive betalt per undervisningsforløb, som du får udgivet hos os. Der vil være mulighed for at lave mange forløb, hvis du har mange gode idéer. Du vil blive aflønnet 2500,- pr. forløb, som du får udgivet hos os, så hvis du har engagementet, gode idéer og ikke er bange for at formidle, så er der her en mulighed for at tjene på det, der optager dig.

Er du interesseret, så skriv en mail, hvor du fortæller os om dit/dine fag, hvilke Skoletubeværktøjer, som du har arbejdet med, samt 4 – 5 linjer om den idé, du har til et undervisningsforløb.

Kontakt os på følgende mail:  marcus@laerit.dk og skriv “Forløbsforfatter” i emnefeltet og angiv den skole du er ansat på og det telefonnummer, hvor vi kan fange dig.

Vi glæder os til at hører fra dig

/LærIT drengene.